handshake met Jos Verstappen

27 mei 2001 - Monte Carlo, Monaco

My original report from 1998 (sorry in Dutch language, to be translated):

[pictures below the text]

Zoals op deze homepage te zien is, ben ik al op meerdere circuits geweest. In 1999 bezocht ik voor de 1e keer de Formule 1 te Monaco. Dit was een groot succes! Thijs werd erg enthousiast van mijn verhalen, dus bezochten we samen in 2001 de Formule 1 te MONACO. Dit bezoekverslag geeft met foto's een verslag van onze bezoeken aan het circuit. De grote trucks staan in de 2e pitstraat welke verbondenis met de grid via een loopbrug. Thijs en ik 'bezoeken' de 2e pitstraat en ik schud handen met Mika Hakkinen - McLaren en David Coulthard - McLaren. Ik wens ze beide succes.

Ook Jos Verstappen schud ik de hand en wens hem veel succes!

De eerste trainingsrondjes rijdt Jos Verstappen met een nieuwe 'voorspoiler'. Dit trekt veel aandacht, maar wordt later door de FIA verboden.

Pole position: David Coulthard - West McLaren Mercedes
19) Jos Verstappen - Arrows Asiatech

Race winner: Michael Schumacher - Scuderia Ferrari
8) Jos Verstappen - Arrows Asiatech

Einde van de Formule1 op Monaco! Erg speciaal.......